Субота, 20.04.2024, 12:16

           Комунальний заклад освіти             

"Святовасилівська середня загальноосвітня школа 

І-ІІІ ступенів 

Святовасилівської сільської ради 

Солонянського району Дніпропетровської області"  

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Годинник
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
 
 
Виховна система школи
    Виховна система школи - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.
    Мета виховного процесу – створення умов для творчої самореалізації особистості та засвоєння нею моральних правил співжиття у людському суспільстві.
    В основу системи виховної роботи нашої школи покладено ідеї патріотичного та родинного виховання. Ми враховуємо особливості виховного впливу навколишнього середовища, сприяємо встановленню оптимальних взаємин із соціумом, а також створенню цілісного виховного простору. Найбільш ефективною моделлю взаємовідносин між школою й соціальним середовищем, зокрема сім'єю, є їхня взаємодія.
    Виховання — це процес соціальний у найширшому розумінні. Тому при відборі методів педагогічного впливу на особистість наша школа віддає перевагу тим із них, застосування яких вимагає організації міжособистісного інтерактивного спілкування в різних видах соціально значущої діяльності.
    Школа для дитини є життєвим простором, а не «експериментальним майданчиком» майбутнього життя. Отже, всю діяльність школи намагаємося вибудовувати таким чином, щоб сприяти становленню особистості як творця власного життя, гармонізації та гуманізації відносин між учнями і педагогами, школою і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору особистісного життєвого шляху.
    Виховання – важливий фактор процесу розвитку і саморозвитку особистості, її життєвої компетентності, життєтворчості, який передбачає залучення учня до ціннісно-нормативного простору культури, набуття ним здатності регулювати власну поведінку у відповідності із засвоєними життєвими принципами та нормами, становленню індивідуальної технології життєвого проектування.